Flyttfågel?

Så sitter man vid nästa dator 8) Har fortfarande inte fått tag i Jompa så sitter vid mammas och pappas dator nu. Hahha, känns weird. Och jag som är otroligt sugen på att leka i ps :O tror iaf jag kmr göra det sen när jag snor systers bärbara och ser på 2 and a half men. HAhah, kmr alltså ha suttit vid 3 olika datorer idag. Tragiskt :O Men, men.. hoppas Jompa hör av sig imorrn så jag iaf kan få datan fixad inom kort :O saknar min data :(

Brurs data har dock väldigt skönt tangentbord att skriva på :D dessutom är hans (systers) stol skitskön att sitta i :D Mammas och pappas data är sådär, tangentbordet är inte riktigt min vän, och inte heller stolen ;D men annars är den bra. Dessutom har dem bra högtalare :D hahah.
Systers bärbara är nice bara för att man kan sitta vart man vill. Annars suger den :D speciellt när det inte ens går att koppla upp sig till internet -.-' hahah.

Men okej, jag ska rolla nu :)

Pappa får vara med på bild :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha men min dator är väl bra? :o

2010-05-16 @ 21:29:51
URL: http://lacostiiii.blogg.se/
Postat av: Sara

haha ja den bärbara. Den är väll bäst? :o Haha x)

2010-05-16 @ 22:51:37
URL: http://lacostiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0