Flummigt.

Det har typ varit en flumdag.
Dagen har gått fort, jag har haft ont i örat, ont i huvudet, ont i nacken, ont i benen och ont i halsen. Just nu har jag inte ont ngnstans.
Jag har "klagat" över en person och sen tagit tillbaka det.
Jag har nästan snubblat över dammsugarsladden och nästan dampat sönder på dammsugaren då dammsugarfoten ramlat av. (Det var roligt att skriva dammsugar.. ngnting ;D haha!)
Jag har blivit i kär! I en supersöt Samojed som dessutom har en snygg husse. hahha!

Nu sitter jag här hemma, halvt flummig och halvt seg, men jag överlever ;P Långhelg känns nice och jag kmr ha fullt upp i princip hela helgen! :D

Kommentarer
Postat av: Nadja

Är du ledig imorrn?

2010-05-27 @ 20:36:54
URL: http://zkrubel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0