Walkie-talkie

Jag är så totally besatt! :O När jag väl börjar titta på GG så kan jag inte sluta xD har fan sett typ.. 8 avsnitt ikväll xD hahah. Stört. Mina öron är ömma också, har haft hörlurarna på så dem är typ.. sammanpressade xD hahah, tragiskt. Iaf.. ibland behöver man en lugn kväll för sig själv, och well denna fredag var skön. Behövlig tror jag minsann att den var iaf.

Gillar att vi använde oss av Walkie-talkies för att konversera under kvällen xD HAHAH, jag älskar dem :D Underbara uppfinningar som jag vill ha! :D Borde ha en i köket och en i vårt rum, bättre än att skrika på varann right? ;D okej.. mamma och pappa brukar ringa istället, men roligare med Walkie-talkie jue :D hahah ;P Nu ska jag iaf göra mig iordning, sen blir det nog ett avsnitt till av GG innan sängen kallar ;P hahah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0