I just wanna have a good time

Hej och hå, vaknade halv 7 imorse och var nästan på väg att gå upp 8) Hahah, sen insåg jag att nee det var skönt att ligga kvar i sängen så låg kvar och halvsov till strax innan 9. Lagom tid typ :) Har ont i axlarna/skulderbladen, men hey det är ingen nyhet 8) hahha ;P iaf, gårkvällen var nice! :D Spela bowling där jag iaf kom över 200 poäng nästan alla gånger vi spela :D Ahh sen gick det sämre och efter den gången ville jag inte spela mer xD hahah. Hängde iaf med Nadja, Ullis och brur ut sen :) Till Severin (stavning?) där vi tillbringade kvällen med att sjunga med till låtar och vara sociala :) Me like! :D Var lite småsugen på att sjunga själv men det blev aldrig så ;P Jag och brur var väl hemma halv 2 eller ngt, så det vart inte så sent :P



I know i can be a pain in the ass.. my aunt has confirmed it in this picture

Nu ska jag iaf kika lite hundannonser och drömma mig bort lite. Sen får vi väl se om jag orkar logga in på Ez och fixa lite adminsaker :P känns mer lockande att göra annat ;D hahah, tragiskt men sant. Men, men.. vi får helt enkelt se.

Kommentarer
Postat av: Nadja

HAHAHA, men ta bort korten! Tack för igår <3

2010-03-13 @ 11:46:37
URL: http://zkrubel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0