Uppe innan 9 en lördag 0.o

Det är skam, även för mig 8) Blev väckt av morbror för typ en kvart sen, yey härligt. Hahah. Okej jag hade ju kunnat sova längre, men var så sjukt kissnödig och sen kändes det som att det vore onödigt att lägga sig igen 8) hahha, antar jag får skylla mig själv lite då ;P men mest skyller vi på morbror min ;P hahha.
Funderar ändå på att lägga mig igen ett litet tag. Typ se film eller bara ligga ner. Har ont i magen och typ sjukt ont i högeraxeln :/ Fast tror nog jag skippar det. Ska nog fortsätta se GG på datan istället :) Eller nej, jag ska faktiskt läsa på lite om olika hundraser! :D yes det ska jag göra! Kmr väl ett inlägg lite senare.

Bjuder på en bild från vargmötet på Kolmården :) Roligare med en bild än när det är tomt jue :P Hmm, kanske ska börja lägga upp random bilder som jag har på datan när jag inte vet vad jag ska ha för bilder? Kanske, är ju som sagt roligare än när man har ett inlägg helt utan bild eller så :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0