To much Gossip Girl?

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO! NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ! shcrcvtkrktk! Okej, jag lever mig så för mkt in i serier när jag ser på dem.. men Nate och Blair? Vanessa och Chuck!? DRIVER DEM MED MIG!? AAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH, jag typ dööööör här 0.o totally sjukt och jag vet inte vart jag ska ta vägen :O.. ehehhe..... *andas*...

okej.. jag kmr inte kunna sova 8) hahah. Bara för jag tkr Chuck är bäst.. och well det ska bli han och Blair. Jag vill se fler avsnitt! Men måste sova nu. Är trött dessutom, och kmr vara död imorrn annars. Men ahh.. jag har kommit till avsnitt jag inte sett förut, så yes det är otroligt spännande, och sjukt! Usch usch usch! Nej nu ska jag gå och sörja! (sova, hahahha)

Kommentarer
Postat av: tebbs

jag vet vad som händer jag vet vad som händer 'springa runt och sjunga'

2010-03-25 @ 09:12:27
URL: http://atebbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0