They´ll be damn proud of me

Imorse kom jag fram till att jag lika gärna kan strunta i mina.. traditionella inlägg på morgonen. Mestdels eftersom jag aldrig direkt har ngt att skriva om, samt eftersom jag nästan alltid skriver typ samma sak xD såå.. morgoninläggen kmr troligtvis inte dyka upp alltför ofta.

Tänkte iaf bara kort skriva ngr punkter om dagen:

* F*TT SL! Fyfan vad irriterad man var imorse när det var strömavbrott och ersättningsbussarna inte kom förrän typ.. en timme efter dem sagt att dem beställt in dem.. joo men jätte bra att ersättningsbussarna kmr när t-banan funkar igen 8).. (kom en timme försent till jobbet.. -.-')
* Var irriterad på en av mina hundar hela promenaden då hon vägrade lyssna -.-'
* Tvingade en valp att slappna av och vila, en envis kamp, men hon somnade iaf till i min famn till slut <3
* Kort rastrunda där en av Alexs hundars halsband gick av.. jaa vi blev väldigt oroliga över att vovven skulle sticka.. men han var duktig och Alex fick tag i han :)
* Jag och Alex tog oss en promenad längs med götgatan (?).. Alex skulle köpa skor men det slutade med att jag köpte ett par mjukisbyxor och han ingenting 8)
* Åkte till v-by där vi köpte saft och mjölk, sen kika vi förbi MQ där jag köpte ett par skor till Alex i tidig födelsedagspresent :)
* Satte oss framför datan här hemma och skrev klart lite saker till Ez.

Alex gick ganska nyligen (kanske en halvtimme sen men ändå ;D) och jag ska snart gå och duscha för att sen typ.. gå coh lägga mig x) Börjar klockan 7 både imorrn och på torsdag, nice nice ;P hahah. På fredag ska jag sova hos Alex och på lördag kanske det blir utgång? Jao vem vet x) hahah.

Och jag ska premunemrera på Elvis :D mohahah! Bara för jag tkr den är rolig att läsa, samt att jag får 6 nummer för 185 kr x) maha.

Kommentarer
Postat av: Jessan

men nej, vad ska jag då läsa imorgonbitti ^^

2010-03-30 @ 22:38:11
URL: http://artonsomrar.blogg.se/
Postat av: Anonym

tänkte smart du är som skriver va han ska få i present, tänkte se smart jag är som inte fattade att han var med dig och du gav dem till honom direkt ^^

2010-03-30 @ 23:01:57
URL: http://maooowlin.blogg.se/
Postat av: Nadja

Men vi måste ses i påsk så du kan få en påsk kram av mig ;) Inge bra att bo för nära, man träffas inte så ofta då haha. <3

2010-03-31 @ 11:04:51
URL: http://zkrubel.blogg.se/
Postat av: alex

Snygg ny header btw:P om den e ny xD

2010-03-31 @ 12:30:45
URL: http://alekei.blogg.se/
Postat av: Nadja

När passa kram å fika för frun då? hihi

2010-03-31 @ 19:40:45
URL: http://zkrubel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0