Sthlm i mitt <3a

Karlstad var mys men Sthlm är bäst. Att vara hemma är nice, och även om Tebbs säng var skön så ska det bli härligt att sova i sin egna säng :) Sitter och pratar med Malin i telefon. Eller hon pratar och jag typ.. "jaja det blir nog bra x)" hahah xD högtalaren på mobilen är bra x) maha. Men nu skulle hon kika Wallander så nu får jag vila öronen mina :P hahha, dem är ganska slut efter att ha haft hörlurar i sig hela dagen typ 8)

Resan hem gick bra, från Örebro hade jag liksom två säten för mig själv :D That´s nice! :D Var jobbigt att släpa på väskan sen men var ju inte så långt som tur var :) Liksom från busscentralen till t-banan.. kanske 5 minuter väg totalt, sen från t-banan hem som tog väl typ max 10 minuter. Kom hem och åt pizza framför tvn där mamma och pappa satt och glodde på ngn film. Så fastnade såklart där ett tag. Sen har jag suttit här och fixat tävlingen på Ez samt nyss då pratat med Malin och försökt planera inför morgondagens och tisdagens resor ;P Imorrn efter jobbet åker vi ju till Norrköping, och på tisdag är det temadag hund-varg hela dagen :D är inte hemma förrän sent på kvällen men det blir nog bra :) Känns som Malin oroar sig ltie över hur vi ska hitta och hinna med bussar och allt, själv är jag tydligen optimist för jag typ.. "aja, det blir nog bra :D det löser sig." haha ;D Ska i vilket fall som helst bli roligt :D

Men nae, nu har jag fan inte tid med detta längre. Måste packa upp väskan och sen packa en annan väska. Samt fixa mat till jobbet imorrn. Fast innan jag gör det ska jag leta reda på lite filmer jag vill se :) Blir väl inte idag dåra, eftersom jag har fullt upp och dessutom måste sova tidigt eftersom det är jobb imorrn ;P nee kan ju kika dem senare i veckan :P
Denna film såg vi igår, och alltså den är riktigt rolig! ;D maha x)

Kommentarer
Postat av: jessan

hahah jag garvar varje gång den trailern går på tv!

2010-03-08 @ 14:47:31
URL: http://artonsomrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0