städare är inte vårt yrke iaf x)

Ännu ett inlägg. Ja jag har brist på saker att göra. Väntar typ ut tiden tills jag ska gå upp till v-by jao. Dammsög iaf mitt och brurs rum. Kan ju säga att det behövdes xD hahah. Så nu behöver det inte dammsugas på en månad x) HAHHA! Nee men inte på ett tag iaf :P

Har fortfarande ont i armbågen och det stör mig som satan :O kan inte luta den mot ngt :( stackars lilla mig, haha 8) ahh! Jag vet vad jag ska göra nu! :) Först ska jag ladda ner en låt och lägga in den på mobilen, sen ska jag leka lite i ps och se om jag kan få till en header till mig eller moster x)

Tror detta var min första stora header :) Innan hade jag en pytteliten sak eftersom jag inte visste hur man kunde göra "headerdelen" större ;P men ahh, så man kan säga att detta var min första header.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0