Sötsuget tar död på mig

Negativt:
* Jag är sötsugen och jag hatar det.
* Jag kmr snart ge upp och gå och kika igenom skafferiet efter ngt sött..
* Jag har ont i ryggen.
* Jag kmr inte hinna se alltför många avsnitt av GG ikväll :O

Positvit:
* Jag fick lön idag så har mer än 8000 spänn på mitt konto! :D
* Skafferiet lär vara tomt på sötsaker ändå.
* Jag är van att ha ont i ryggen.
* Klockan är inte så mkt så jag hinner iaf se ngr avsnitt av GG :)
* På fredag är det utgång med Ronja, Kim, Kamilla, Micka och Malin :D (fler?)
* På lördag ska jag troligtvis sova hos Malin och ha det mys :D

Sedär, mer positivt än negativt, och folk säger att jag bara klagar nu för tiden :O ahhaha xD sant men ändå ;P aja, lyckades se det positiva med det negativa också, förutom det första negativa där med sötsuget 8) men, men.. man kan inte få allt här i världen x) hahaha, eller ngt. Har ett problem dock.. jag kan ju alltid baka, och sötsuget lockar mig till att göra det :O däremot.. tror jag fan att min lathet och min vilja att hinna se så många avsnitt av GG som möjlgit vinner denna strid ;P hahah. Måste sluta äta onyttigt. Eller börja träna? Hmm.. svårt val. Vad skulle man träna i så fall? :O.. svårt jao.

Jag skulle inte tacka nej till ngn av dessa choklader.. säger man ens så? :O hahah, aja, hatar mitt sötsug och hatar att jag är för svag för att stå emot det :/ men nae.. skafferiet var det väl? Hahahha x)

Kommentarer
Postat av: Jessan

ska också ut! har ni otur springer jag på er ;)

2010-03-24 @ 21:19:45
URL: http://artonsomrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0