solen skiner, fåglarna kvittrar

Det är fint väder och jag vill ha en hund att behöva gå ut med :O hahah. Aja, ska iaf ut senare. Vid typ.. halv 4. Ska till v-by och kika lite på Gina innan jag ska möta Alex, Kamilla och Fredrik :) Blir bio, Percy och kampen om åskviggen, och efter det blir det spelkväll :) Jag tar med mig wii:et så det kmr nog bli nice! :D eller ahh det skulle det säkert blivit utan wii:et men iaf ;D haha.

Sjukt ont i min högra armbåge har jag :O har ingen aning vad jag har gjort :( usch jobbigt. hahah. Ahh och ni som läser min blogg.. kika in inlägget innan detta :P i need you help :D haha.

Moppen <3 saknar att köra den under alla härliga sommardagar :) Den är ju såld nu, men vi känner ju han som köpte den.. hoppas på att få låna den iaf lite i sommar när man är hos farmor.

Kommentarer
Postat av: Jessan

ha så kul på bion, filmen verkar bra

2010-03-20 @ 15:25:52
URL: http://artonsomrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0