snart bär det av hemåt

Snart är det dags att åka hem. Bussen går 15.15 så om typ 20 minuter åker vi hemifrån Tebbs. Ska bli ganska skönt att bara sitta på bussen och dega i 4 timmar. Med musik :D däremot lär det väl vara fullt, och med min otur kmr jag väl ha sjukt ont i ryggen eller magen 8) ahhaha, då blire genast mindre skönt jao. Men, men.. hoppas på det bästa, och så länge jag får fönsterplats är jag nöjd :)
För första gången ska jag åka kommunalt hem sen, har ju alltid haft lyxen att blivit hämtad av ngn ;D men, men.. är inte direkt långt till t-banan, och att sitta på den är ju inte direkt jobbigt. Det jobbiga blir att gå hem sen, men det blir nog bra 8) men nu kom Tebbs mamma 0.o måste dra xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0