småsaker kan ibland irritera mig som satan

Jag gick och la mig innan elva och måste ha somnat ganska fort. Men trots detta var jag skittrött när jag gick upp för typ 20 minuter sen 0.o hahha, hatar sånt. Sitter här och tycker synd om mig eftersom det dels är kallt.. och eftersom jag kmr dö när jag ska släpa på min väska till jobbet xD ahah. Okej, den är inte jätte tung, men kmr väl börja bli jobbigt halvvägs till t-banan 8) *önskar vi bodde i andra lägenheten*.. hahhah :P
Sen har syster bett mig posta ett brev åt henne. Liksom sure det kan jag göra :)... men det är inget jävla frimärke på! Hatar det då. Eftersom dem 99% av fallen inte har frimärken i kiosken vid råcksta.. vilket innebär att jag alltid får släpa med mig det otroligt tunga brevet och försöka komma ihåg att köpa frimärke och posta det ngn annanstans. Jaa sånt är irriterande, eftersom jag hälften av gångerna glömmer bort brevet. Plus så är det ännu mer irriterande idag då jag ska släpa på en stor och otymplig väska. Har god lust att lämna brevet hemma.. men tror jag är snäll som vanligt. Blir bara så irriterad.

Ska vi slå vad om att det är asmkt folk som ska med den t-bana och dem bussar jag ska åka med också? Endast för att irritera mig mer och göra det jobbigare för mig med den stora väskan 8) hahah, skulle inte förvåna mig det minsta nej.
Men vet ni.. skitsamma, för idag åker jag till Karlstad! :D

Mkt bra låt jao!

Kommentarer
Postat av: Sara

Sorry, glömde frimärket :o

2010-03-03 @ 19:16:04
URL: http://lacostiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0