Sliten x)

Jao nu är jag sliten som satan ;D haha, att gå upp halv 8 och sen va vaken till halv 5 på morgonen är fan inte min grej xD 3 timmar till och jag hade fan dygnat :O haha. Sen vakna jag ju vid halv 9 och var ganska pigg, var nästan på väg att gå upp då, men beslöt mig för att ligga kvar i sängen och filosofera ;P hahah x)
Iaf, kvällen var nice! Förfesten hos mig var mysig, lite för mkt folk med 7 pers (syster också) inne i mitt och brurs rum xD hahah.
Vi hamnade iaf på Metro, och kvällen innehöll lite allt möjligt. Allt från en spyende tjej intill där vi satt till lite.. barnvaktning xD hahah. Hur som helst var det grymt roligt! Tråkigt att My inte hängde med och att Ronja stack ganska tidigt :/ Jag tkr iaf kvällen var riktigt lyckad! :) Fun, fun, fun!


Kommentarer
Postat av: Sara

aah jag vet ;)

2010-03-27 @ 18:16:29
URL: http://lacostiiii.blogg.se/
Postat av: Anonym

iiiih lyckat :)

2010-03-27 @ 23:35:51
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0