rubriker är inte min grej

Såg på GG, och blev så glad när det slutligen blev Chuck och Blair :D Blev alldeles tårögd och funderar nästan på att inte se säsong 3 :O Tänk om dem förstör det liksom? :S hahaha ;D men okej, ärligt talat så kmr jag inte kunna låta bli att se säsong 3, men går det skit kmr jag dampa x) hahah. Tror iaf jag väntar med att börja på säsong 3 tills imorrn eller ngt. Jao nu ska jag väl inte göra så mkt mer än kika runt lite överallt, sen blir det väl tidigt i säng då jag är grymt trött x) haha.

Kan säga att jag inte orkar med rollspel alls ikväll, nej min lust för det är inte speciell stark nu för tiden :/ vet inte om den kmr bli bättre heller. Men det märker vi 8) hehhe. Och jag HATAR att komma på rubriker. Det står alltid still i huvudet när jag ska komma på dem, dessutom tkr jag alltid att det inte passar in till texten. Något som egentligen inte spelar så stor roll, men ahh.. jag har problem med det :O och jao det stör mig. Det slutar alltför ofta med att jag tar ngn rubrik som jag haft förut, och det är väl lite tråkigt? hahah, ahh jag tkr det iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0