not good, but I´ll be ok

Usch. Hade lika svårt att ta mig upp imorse som jag hade igår. Kom ju inte i säng vid elva som jag hade tänkt, nej det är Gossip Girls fel 8) hahah. Aja, att ha svårt att komma upp ur sängen är inte hela världen, däremot har jag ont i magen :( Det är mindre roligt jao. Speciellt när man ska försöka äta frukost. Måste ju äta annars kmr jag dö innan lunch. Hahah, jobbigt men ahh får tvinga i mig och hoppas att smärtan i magen går över :O

Drömde iaf lite om Gossip Girl, och det var roligt :D körde motorcykel på värsta slingriga vägen. Livsfarligt men skoj! :) hahah. Men okej, ska läsa lite bloggar nu och tvinga i mig frukosten x)

Kommentarer
Postat av: Jessan

haha sandra på en mc haha

2010-03-25 @ 17:13:33
URL: http://artonsomrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0