Morgon och kväll

Nej jag försov mig inte imorse. Jag vaknade och klev upp, hämtade frukost och satte mig framför datan för att kika runt lite. Tittade facebook och sen Malins blogg först, sen skulle jag skriva mitt vardagliga morgoninlägg… Men då hade internetskiten slutat funka! -.-’ Blev så irriterad, samtidigt som jag på sätt och vis inte riktigt orkade bry mig 8) hahah. Skum känsla.

Men nu är jag iaf hemma från jobbet och nu funkar internet. Fast enligt brur har det strulat hela dagen så jag förbereder mig på att inte dampa då 8) hahah. Aja, jag har ont i huvudet så orkar inte skriva ngt om dagen. Inte heller orkar jag lägga in ngr bilder från dagen eller vänta på att bilderna från Malin ska skickas.. så jag kastar in lite bilder från gårdagen :)



Malin :) <3

Kommentarer
Postat av: jessan

haha låter som ni hade det kul :D

2010-03-10 @ 19:38:16
URL: http://artonsomrar.blogg.se/
Postat av: Anonym

sandra <3

2010-03-10 @ 22:09:14
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0