måndag igen

Blir till att åka själv till jobbet idag då hurtiga Alex tar sig en promenad i det fina vädret ;P haha fy satan jag fattar inte hur han orkar 8) Själv spar jag krafterna till promenaderna med hundarna x) maha. Har typ inget mer att skriva just nu, nej hjärnan verkar stå still eller ngt :O sååå.. ska väl göra mig iordning istället så jag slipper stressa och ha mig sen ;P hörs ikväll! :)

Bild från brurs 20 års dag. Hoppas som satan att min 20 års dag blir lika lyckad som hans :) Känns dock inte så troligt då jag fyller år på en torsdag och lär väl jobba :O man kanske ska ta ledigt då? xD hahah. Aja, lång tid kvar, vi får väl se vad som händer 8) är inte direkt roligt om jag tar ledigt men alla andra ändå jobbar xD haha, då är det så totally misslyckat x)

Kommentarer
Postat av: Nadja

Orora dig inte för att det blir misslyckat. Du vet ju vem du har som moster haha.. =P

2010-03-22 @ 08:50:19
URL: http://zkrubel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0