Lost!

Lost är tillbaka på onsdag! :D Jag vet, jag vet.. det har totally spårat ur xD hahah, ahh okej, det var vääääldigt länge sen det gjorde det, men jag har sagt att så länge Sawyer är kvar så ska jag fortsätta se på det, och well.. han är fortfarande kvar :D Däremot är det klockan 23.05.. och jag hoppas som satan att det bara är så sent första avsnittet.. för är det så sent hela tiden kmr jag inte kunna se det ibland :S kmr så inte orka att sitta uppe till tolv och sen gå upp halv 6 om jag börjar klockan 7 dagen efter :/.. så jao, jag hoppas som satan att det kmr gå tidigare sen.

Men skitsamma, jag hoppas och sen får vi se hur det blir. Nu ska jag faktiskt börja avsluta, för jag är grymt trött 0.o hahah, inte direkt konstigt när man varit uppe sen halv 6 x) hahah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0