Lite shopping + bio

Är nyss tillbaka hos Tebbs efter att ha varit i stan typ halva dagen. Blev lite shopping, jag köpte ett par mjukisar, ett par trosor och såna där pluppar till mina headset hörlurar x) Ahh och så blev det middag på Subway, som jag åt på för första gången :P var gott jao.
Filmen var iaf sjukt bra! Älskar Johnny Depp! Speciellt hans röst :) Garva gjorde man en hel del och jag rekommenderar den starkt :D se den!
Vi har typ massa godis kvar, så det räcker till kvällen och hela dagen imorrn ;D ahh och coladrickande har det varit gott om idag 8) lär väl kunna rulla hem på söndag :O hahhaha x)


Team Sportia mjukisar :D 199 kr tkr jag inte var så farligt x) sen mina pluppar till headsetet :D Trosorna får ni ingen bild på för dem ligger i Tebbs väska xD haha, men dem är iaf svarta med ngt tråkigt tryck 8) intresseklubben antecknade ni nu? :D hehehe x) *roar mig sj jao* ;P

Kommentarer
Postat av: jessan

VI VILL SE sandras trosor VI VILL SE

2010-03-07 @ 13:11:42
URL: http://artonsomrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0