Jag ska vara duktig :)

Gossip Girl är så sjukt bra! :) Eller okej, det känns lite weird, inte riktigt som det var innan, men hey alla vet ju att första säsongen av serier oftast är bäst ;D haaha. Men ahh, dessutom är jag lite sur över att det inte blir som jag vill :O heheh. Hur som helst ska jag vara duktig idag, så därför ska jag endast kika lite bloggar och sen göra mig iordning! Troligtvis kmr jag i säng innan halv elva iaf, och då är jag grymt duktig! :D hahah.
Btw så har jag fortfarande nervryck i mitt vänsteröga 0.o inte lika mycket dock, tur det iaf xD det är dock grymt irriterande, och hoppas som fan det försvinner tills imorrn. Och javisst ja.. imorrn är det utgång som gäller! :D

HAHHAHa! jaa detta var dåra min första header jag hade på bloggen xD fan vad dyster den är 8) heheh. och btw.. jag har grymt ont i mitt finger :( skrapa upp det igår och tror fan det kmt in smuts eller ngt i det :O gör ont så fort jag rör på fingret eller kmr åt något mot såret :/ buhu, ska försöka tvätta rent det.. igen.

Kommentarer
Postat av: Jessan

åh den heddan kommer jag ihåg! ett mcfly fan redan då;)

2010-03-25 @ 22:15:27
URL: http://artonsomrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0