Jag hoppas

Jag hoppas, jag hoppas, jag hoppas att pappa säger ja. Mamma har sagt att det borde gå bra, men eftersom hon ska jobba så ska jag fråga pappa. Well man vet aldrig med han, men jaa jag hoppas x)

Btw så var det kaos på jobbet idag! xD hahah, första promenaden innehöll två nerdragna människor (jag var ena xD) samt en hundbiten människa :/ Att dra isär två hundar är inte lätt, men vad fan ska man göra när man har två små terriers som slåss? 8) Blev i alla fall inget farligt sår, och nej det var inte jag som vart biten :P Vila idag blev det inget av heller, nej jag var upptagen med att försöka få en 6 månaders valp att ligga still xD Han vägrade, men är grymt söt ändå X) haha. Kaotisk dag, men ahh den var bra :) När man jobbar med djur vet man aldrig vad som kmr hända ;P

Valpen :) Blandras mellan Beagle, Foxterrier och Jack Russel :P Gudomligt söt ja!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hade de inte varit foxterrier hade jag trott att bilden var konstigt tagen för noslängden ^^

2010-03-17 @ 22:07:10
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0