Jag <3 mitt jobb

Jag var faktiskt inte så jätte trött imorse, yey skönt det :) Jobbet gick iaf bra, och well det var ganska mysigt att vara där och ta emot alla hundarna x) Ska börja klockan 7 på onsdag också, men imorrn ska jag börja vanlig tid. Eller ahh.. den vanliga tiden som endast fortsätter tills denna vecka är slut, för efter påsk börjar jag heltid, och ska dessutom öppna själv på tisdagen! Spännande och roligt jao :) maha ;P

Iaf, tog lite bilder och det får fylla upp informationen om hur min dag varit :) hahah, eller ngt. Nu ska jag fortsätta äta mitt godis, dricka min läsk och se på GG! :) Hahha, nyttig? Absolut! x)



Kommentarer
Postat av: Nadja

Skoj att du får jobba heltid, det är ju kanon. Massa pengar ;)

2010-03-29 @ 18:53:42
URL: http://zkrubel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0