It’s something that I can’t live without

Jag var så sjukt trött imorse, men kom iaf upp i tid. Öppnade ju med Bella idag, det var lugnt och skönt :) På promenaden tog jag hennes vanliga gäng, det vill säga 3 ridgebacks, en dobermann och en vorstehs (stavning? 0.o). Kände mig väldigt liten emellan dem vovvarna, men det gick iaf bra. Synd bara att dobermannen drar hela tiden, man blev sjukt trött i armarna :/ men, men, skönt för Bella att slippa det iaf :)

Och åhhh! Vi fick påskägg från Gittan! (chefen) :) Värsta gulligt jue :) Dessutom kom några hundägare med godis till oss i personalen också, gulligt av dem jao :) Men okej.. jag har absolut inget mer än detta att skriva.. och nu är frågan om jag ska svara på roll eller om jag ska börja på 3:e säsongen av GG..? Lost börjar inte förrän 23.05, så har tills dess på mig ;D hmm.. tror jag kör rollspel först, så ser jag GG sen! :) Jao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0