inte mer snö -.-'

Min första tanke när jag satte mig upp och såg att det snöade var NEEEEEEJ! Fick otroligt stor lust att vända mig och om och sova lite mer. Äckelsnö! Får väl bara hoppas att det slutar snöa snart. Ahh så dagen börjar inge bra, speciellt inte när jag fortfarande har ont. Känns inte så lockande att promenera nu direkt. Haha, tragiskt, igår var det väldigt behagligt och mycket lockande att promenera, idag är det väl typ helt tvärtom 8) Men, men.. Så länge jag kan gå så blir det till att åka till jobbet och promenera, äsch det går väl över så småningom liksom x) haha.

Kommentarer
Postat av: Rose

Kollade bak i din blogg, faaaan va långa inlägg du skrev förr i tiden, du har trappat ner lite nu ;)

2010-03-17 @ 15:43:43
URL: http://lillagris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0