Inte längre i Sthlm

Wooohoo är i Karlstad nu :D Gillar inte Tebbs data för tangentbordet är så emot mig xD hahah, tragiskt. Därför blir det också ett kort inlägg. Ja det plus att Tebbs nog är klar i duschen snart.  Jobbet gick bra, good, good :) Att ta sig från jobbet till centralen var som väntat jobbigt. Att bära en ganska tung väska under en 15 minuters promenad är inte att rekommendera 8) har fan fortfarande ont i axlarna efter det xD hahah, tragiskt men sant.
Kom till centralen och var asstolt över mig själv när jag hitta till busscentralen direkt :D inte svårt alls.. hallå.. skyltat jue! ;D hahah. Satt och sov på bussen sen i typ 1,5 timme-2 timmar. Sen satt jag i princip och endast hoppades på att tiden skulle gå fort så jag kunde komma fram. Jag gillar egentligen att åka buss långt. Så länge man har musik och det är tyst och lugnt, och helst ganska tomt i bussen. Vilket det var, ja alla gick typ av i Västerås så det var nice :) Men hade ont i höften och sen rumpan och sen var mina öron inte så glada över att jag lyssnat på musik nonstop från klockan 3 till typ.. 8 x) hahah.

Men nu är jag iaf här, och kvällen kmr nog vara lugn och slapp :) det gillar vi. Pizza åt vi till middag också, mums mums :) och cola till det såklart :D <3 maha. men okej, min uppdatering kmr väl inte vara jätte bra när jag är här, men blir nog minst ett inlägg om dagen iaf :) så att mina trogna läsare vet ;) <3an till er! :D

Kommentarer
Postat av: Nadja

<3

2010-03-03 @ 21:33:41
URL: http://zkrubel.blogg.se/
Postat av: jessan

ha så kul i Karlstad! Wow. Nu fick jag lära mig att stava det också.. har alltid stavat kalstad, sen blev det karldsstad och ja... hehe... skäms

2010-03-03 @ 23:04:25
URL: http://artonsomrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0