HOLA!

det var den första rubriken den spansk-failade eleven Tebbs kom på.. (:

Haha ja, tebbs här. Sandra ligger död i min säng pga full mage, så hon återkommer imorgon med en tom mage.. antagligen, det märks väl... Får kanske sätta på High School Musical 3 så hon håller sig vaken.. hmmm... bra idé! i alla fall hon skriver mer imorn och... lägger ut någon bild på min kattastrof.  (min.. katt alltså)

För övrigt sitter jag och nästan lipar över att dougie och frankie inte är tillsammans längre... och det var en ointressant information.

och bara för att visa våran kärlek till mcfly, EN MCFLY BILD! :D låt pallar jag inte..

Kommentarer
Postat av: Nadja

Då vet vi att hon lever iaf ;)

2010-03-05 @ 10:58:04
URL: http://zkrubel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0