Happy mood

Idag var ingen bra dag på jobbet, nej usch jag blev typ irriterad på hundarna aslätt :O sjukt, fast det bra var iaf att irritationen släppte fort :) Dessutom så var jag trots detta på bra humör hela dagen :) Vilket jag är nu också :D Spelar hög musik och sjunger med, känner mig på riktigt bra humör så det är nice :D Sånt gillas jao! En sak jag måste klaga på är dock mitt vänstra öga som typ haft nervryck eller ngt hela dagen 0.o skumt, och väldigt obehagligt. Får se om det fortsätter hela kvällen ;D hahah.

Aja, hade tänkt svara på roll nu.. men tror det kan bli svårt om jag sjunger med i låtarna jag spelar xD hahah, så jag svarar roll senare, ahh samt adminsaker senare, för nu ska det sjungas :D ska nog leka i ps samtidigt, se om jag får till en ny header till mig :D Fler inlägg lär komma under kvällen ;)

Liten edit.. den vänstra bilden är typ så jag är nu xD hahah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0