Händelserik dag

Var kaos på jobbet idag ;D
Blev nerdragen av två labbar idag så jag skrapa upp ena knät, mindre skönt jao. Sen så hade vi en hund som flög på två andra, helt oprovocerat, synd för jag gillade den hunden :/ men vi kan ju inte ha en hund som flyger på andra hundar, och dessutom kan man inte gå runt som katten kring het gröt när man är med den hunden. Det funkar ju inte riktigt. Men ahh, fick fyra promenader istället för två idag också, varav ena var med en vuxen hund plus en valp 8) En welsh springer spaniel valp på 6 månader, grymt söt men omöjlig att gå i koppel med xD drog i princip hela tiden eller hoppade efter godiset som jag försökte locka henne att gå fint med ;D ahh plus att hon bestämt ville leka med den andra hunden jag hade, och dessutom trodde jag ville leka med henne när jag skulle lyfta upp hennes fötter då kopplet snurrat in sig i hennes ben xD hahah, kaos, men var intressant, och man blev sjukt glad dem få (läs EXTREMT FÅ) sekunder hon gick fint x) hahah. Händelserik dag iaf, och som vanligt så missa Alex det ;P haha.

NU ska jag svara på roll och fixa lite adminstuff, sen ska jag se GG :) men först... en grymt bra låt! :)

Kommentarer
Postat av: Jessan

BRA låt!

2010-03-24 @ 18:39:50
URL: http://artonsomrar.blogg.se/
Postat av: Anonym

på vissa ställen kan man tydligen ha hundar som flyger på andra helt oprovocerat.. ^^

2010-03-25 @ 12:45:47
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0