Fint väder gillas jao!

Man blir alltid på så bra humör när det är fint väder ute :D Solen skiner och jag ser fram emot att promenera typ en och en halv timme med vovvarna sen :) Haha, bara det håller i sig, annars blir jag arg xD hahah. Fast ser inte direkt molnigt ut så det lär fortsätta vara fint väder x) hoppas det iaf!
Drömde massa konstiga drömmar, kmr inte ihåg så mkt mer än att det i en del av mina drömmar var massvis med hundar :D Just det är typ allt jag minns 8)

Orkar inte gå tidigare hemifrån så idag blir det antagligen cola till lunchen.. eller så snor jag saft från Alex :) hahah, jao vi får se. Köper saft idag efter jobbet. Det blir nog bra :) Ska ta med mina lotter som jag vann 30 och 10 kr på x) byta mot nya så jag får skrapa mer idag :D woho, sånt är skoj :) haha. Men ahh, har inget mer att skriva.. så ha en bra dag! :D

Fint väder gillas jao :D bilden är från Kolmården, ifall ngn nu.. bryr sig x) haha.

Kommentarer
Postat av: Anonym

elitfotografen.. ^^

2010-03-15 @ 12:15:06
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0