:)

Idag när jag vaknade och tittade ut genom fönstret så tänkte jag sommar. Ja fyfan himlen är alldeles blå och det kändes som om dagen kmr vara en såndär sjukt varm sommardag som man egentligen inte vill ha eftersom man steks bort bara man kliver ut i solen xD men just.. ja just nu, fyfan ge mig dem där stekheta sommardagarna! :D Jag vet att jag kmr klaga över dem när dem är här.. ja värme och jag går inte ihop :O inte alldeles för mkt värme iaf xD hahah, men sommar, åhh vad jag vill ha sommar :D Bra att snön håller på att försvinna iaf! Det gillas jao :) Har inte direkt ngt mer att skriva, så slutar väl här x) orkar inte leta bild heller så får bli ett tråkigt bildlöst inlägg ;P

Kommentarer
Postat av: Erika

Eller hur! Visst känns det som sommar när man tittar på himmlen? :) Då längtar man ännu mer!

2010-03-16 @ 11:07:30
URL: http://pepino.webblogg.se/
Postat av: Rose

När jag vaknar och vet att solen skiner in som fan men gardinen är fördragen så låtsas jag att det är sommar. Om jag drar upp rullisen så ser jag ju att dt e tonvis me snö kvar och då e den dagen förstörd XP

Fast snart drar jag till USA och där är det typ svensk sommarvärme :)

2010-03-17 @ 15:12:04
URL: http://lillagris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0