Don't really know how I got here

F*ttdatan dog! Den fick typ damp 0.o Sjukt jävla läskigt, och jag fick typ panik och fråga brur vad jag skulle göra xD Ville inte stänga av eftersom jag hade skrivit ett inlägg som jag inte ville skulle försvinna. Vilket det då självklart gjorde, eftersom det inte gick att göra ngt annat än att stänga av skiten 8) Tragiskt.
Snackade iaf med Ronja i telefon, och well åter igen kan jag säga att det verkar som om helgen är full ;D Fredag blir det troligtvis utgång, sen på lördag är det bio och sen spelkväll :D hej och hå jag kmr göra av med mina sista pengar i helgen :D Fast det gör inget för nästa torsdag tror jag det blir.. får jag ju mer pengar :D wiiihooo, det blir nog asbra! :) Har ju sagt att jag inte gillar att planera, men joo.. alltså jag gillar nog både att planera och att inte planera xD hahah. Det är väl bra i guess :P haha. Hur som helst så ser jag fram emot helgen! Och vad är bättre att syssla med under dagarna tills dess än just jobbet som jag älskar? :D hahah, damn vad jag har det bra just nu :)

Är hungrig som satan men ska inte äta ngt.
Är trött som satan.. så ska sova nu :P Godnatt med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0