Besatt kallas det

Jag skojar inte när jag säger att jag är besatt av GG :O och ändå är detta avsnitt som jag sett förut. Hahah, kmr jag ens kunna sova när jag kommer till dem avsnitt jag inte sett? Bra fråga 8) hahah! Har inte orkat vara social alls idag, nej jag har bara suttit här och sett på GG hela kvällen. Faktiskt ganska mysigt att bara göra så ibland. Men ahh imorrn blir det annat. Ja då ska jag svara på roll, fixa adminsaker och vara social på msn med folk :) Kmr väl troligtvis se GG då också, men ahh :P hahah, fredag är det då, och well jag kan säga att veckorna går så sjukt fort 8) Känns som typ tisdag eller ngt idag. Sjukt, men skönt eftersom man på sätt och vis aldrig hinner längta till helgen :P Hahha.

Trött är jag, men inte fan vill jag sova än ;P ett eller två avsnitt till av GG innan det blir sovadags x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0