Att tvinga sig upp är jobbigt

Ikväll ska jag nog försöka komma i säng lite tidigare än vanligt. Ja jag ska satsa på att komma i säng vid elva istället för vid tolv, vi får helt enkelt se hur det går x) haha. Var sjukt trött när jag skulle upp och var väldigt nära på att somna om när jag egentligen skulle gå upp xD Lyckades dock öppna ögonen och tvinga mig upp ur sängen. Haha 8) Har en blåsa i käften så det svider som satan! Så nu vet ni det också x) heheh.
Och vart är solen?! :O det är alldeles grått på himlen och då får man ju verkligen ingen lust att gå ut 8) heheh. Aja, har faktiskt inget mer att skriva, tror min hjärna sover än x) Skriver mer ikväll! ;)

AHHHHH! det ryckte i mitt öga! -.- fan, fan, fan.. pallar inte ha nervryck i det en dag till :O Hoppas det skärper till sig för jag kmr bli väldigt irriterad annars :O

Kommentarer
Postat av: Erika

Schysst header bruden! =D

2010-03-23 @ 14:01:42
URL: http://pepino.webblogg.se/
Postat av: Jessan

skitfin :)

2010-03-23 @ 14:47:02
URL: http://artonsomrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0