Akta er för serienörden..!

Så jag rollade aldrig ikväll, gissa varför.. 8) hahah jao rätt gissat! Jag fastnade framför GG och kunde fan inte sluta titta xD hahah, tragiskt men sant ;P Man tkr ju att jag borde ha lärt mig att jag blir sån när jag kollar serier, oavsett om jag sett avsnitten förut liksom 8) haaha. Ahh, GG är iaf sjukt bra, men imorrn ska jag minsann svara på roll och ha mig :) hahah, blir typ varannan dag med rollspel ;D men det är bra, på så sätt håller jag mig aktiv samtidigt som jag inte tjatar ut det :P hahah, ahh eller ngt 8) heheh.

Iaf, hade ju tänkt lägga mig vid elva idag.. well misslyckat jao ;D men blir iaf innan tolv då jag endast ska kika en snabbis på Facebook och sen kolla lite bloggar. Sen är jag klar för kvällen och ska sätta på musik på spotify och lägga mig i sängen för att svoa :) Det är bra att ha brur som kan stänga av min musik när han går och lägger sig x) maha.

Finns ju sjukt många bra serier, men dessa två är bland dem bästa :) Me like! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0