2 minuter till!

Idag var humöret inte lika bra som igår, vilket troligtvis beror på det tråkiga vädret :O usch, regna hela första promenaden, men som tur var hade jag ett par extra byxor på jobbet :) Hundarna gick helt okej, tills sista metrarna då två av mina hundar fick för sig att leka, vilket gjorde så att jag tog tag i den ena för att liksom säga till på skarpen.. och där fick jag ett stort hack mitt i nageln så det sved till som satan och börja blöda 8) niiiice, eller inte. Hahah, gjorde ont som satan och well jag var superirriterad -.-' Hade dem skött sig 2 minuter till hade jag kanske aldrig haft sönder nageln :O men jagär ju bra på psotivit tänkande.. (ibland iaf ;D) så jag kom fram till att det var tur dem gjorde det i slutet av promenaden och inte i början ;D tänk att ha gått med det där i en och en halv timme 8) hahah ;P Iaf, dagen var helt okej annars, hade en dvärgpudel i knät under vilan och försökte hålla ner en 6 månaders lagotto som vägrade vila xD jaaa jag har insett att jag inte behöver vila (sova menar jag då) varje dag :P hahah, man blir ju så seg efter att ha sovit så ;P

Hade tänkt rolla nu men nae.. jag vill se GG :) svarar roll senare I guess x) Btw, så är jag kär i en av våra Ridgebacks :) Han som jag skulle ha varit hundvakt åt, fan vad jag önskar att hans ägare kommer och säger att "joo men vi ska åka, är det fortfarande okej att passa han? :)".. jag skulle typ: "JAAAA :D" hahah ;P men det verkar inte så troligt, men hey man får väl drömma? ;P hahah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0