Woopeeliidoo

Gårkvällen var mysig! :) Vi var ett litet gäng på 6 pers (Alex, Kamilla, Jessica, Emil, Marina och jag) och vi hade det trevligt hela kvällen. Grillade och njöt av det fina kvällsvädret, och sen gick vi hem till Alex för att se på film. Jarhead blev det, den var udda kan man ju säga ;D inte direkt superbra. HAha. Senare blev det också kubbspelande och strax efter det drog sig jag och brur min hemåt.


Efter det tillbringade jag resten av kvällen åt att leka i ps :) Var faktiskt skönt att bara ta det lugnt där. Satt uppe ganska sent men vafan det var ju lördag ;P haha. Ahh och att vakna i sin egen säng äger! Så sjukt skönt verkligen :)

Idag blir det till att åka in till stan då syster ska köpa skor till sin skolavslutning. Själv tänkte jag väl passa på att kika efter lite kläder när jag vi ändå är där :P Får väl se om jag hittar ngt.

Kommentarer
Postat av: Erika

Jaa och speciellt dig som man inte sett på 300 år! <3



Vad mysigt ni ser ut att ha haft det :)

2010-06-06 @ 12:32:47
URL: http://pepino.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0