Udda

Det blev ingen söt sak :( Tråkigt!
Jag har kmt fram till att trots att vi här hemma vet att vår hemtelefon är mongo och typ tar bort det första man säger direkt när man svarar.. så svarar halva familjen ändå som vanligt ;D Kan ju skryta med att jag alltid väntar ngr sekunder innan jag svarar ;P hahah!
Jag har insett att mamma och Sara åker till Grekland imorrn, och att matlagningen säkerligen kmr falla över på mig ;O hur ska det gå? Med tanke på att jag typ endast kan laga köttbullar och makaroner, samt att jag såå inte kmr orka laga mat när jag kmr hem efter jobbet ;O Aja, vi överlever väl. Hoppas jag ;D hahah!

Nej nu ska jag va osocial och se på lite 2 and a half men och äta kakor till det ;D vadå, jag onyttig? :O nej då :D ehhehehe. HAHHA! Okej, stopp :)

Kommentarer
Postat av: Nadja

Telefonjack, Nej tack!!! HAHAHA

Men mamma har ju gjort ordning massa olika maträtter som hon fryst in, bara ta fram på morgonen å sen koka pasta till när du kommer hem ;) Det grejar du ju! Å tänk va jobbigt, du lär ju få ta hand om tvätteriet oxå...

2010-06-17 @ 20:35:27
URL: http://zkrubel.blogg.se/
Postat av: Sara

Angående hemtelefonen.. Jag väntar med att svara tills den lyser röd där uppe du vet ;) GREKLAND! :D

2010-06-17 @ 20:57:20
URL: http://lacostiiii.blogg.se/
Postat av: Anonym

gillar nadias kommentar XD

jag vill oxå till grekland!!

2010-06-17 @ 23:19:23
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0