Thoughts

Och jag skriver igen x) heheh. Jag har en väldigt konstig känsla i kroppen. Vad den beror på vet jag inte riktigt.. det är typ som om.. jag har glömt att göra ngt viktigt :O eller som om.. jag har ångest över att klockan börjar bli mkt 0.o.. alltså jag vet inte riktigt. Kanske är det det faktum att jag snart har semester i en månad.. och sen måste jobba typ ett helt år innan man har semester igen? :O hahah alltså jag känner mig skum. Inte heller blir det bättre av att jag knappt har ngt att göra heller.. ;O heheh.

Aja, jag tror jag ska sätta i mina nya hörlurar i öronen.. höja musiken lite och typ njuta av den höga musiken! Samtidigt som jag dricker cola och väntar på att folk ska svara på roll ;D hahah. Orkar inte se på 2 and a half men just nu, känner mig lite för.. rastlös för det typ :O hahah, och omg! 3 inlägg på en dag! :D det var länge sen jag skrev så många inlägg ;) hahah.

Länge sen jag tog egobilder med camen ;D ehhehe.

Kommentarer
Postat av: Anonym

sluta klaga, du trivs på ditt jobb :D, tänk på mig som inte hade någon semester förra året och inte kommer ha det i år heller!

2010-06-20 @ 22:24:26
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0