sommartider hej och hå, sova vadå?

Jag gillar min rubrik ;D hahahah! Den är typ helt skum, men jag tkt den var charmig ;D hehehe, eller ngt.

Jag fryser :O och är trött. Hahah. Tragiskt. Men, men.. gick iaf bra att jobba idag :) Även om jag typ somnade på jobbet ;P både på morgonen och sen under vilan. jaaa jag fick ju min saknade vila! :D Var så skönt så! Förutom att jag frös då labben jag hade i knät bestämde sig för att det var för varmt och istället la sig på golvet :O aww stackars mig! ehehhe.
Hade iaf dem stora vovvarna idag, och dem skötte sig så bra! Var så stolt över dem :) haha! Härligt väder hade man också, så det var nice! Härlig jobbdag med andra ord.

Men, men.. ska väl gå och duscha snart och sen typ packa. Ska ju bo hos Nadja i en vecka nu :D Kmr bli nice tror jag! Jao. Orkar bara inte riktigt.. resa mig upp ;D hahha! Vi säger att jag går och duschar vid 19. Jaa det låter bra! :D hahah. Kmr väl ett senare inlägg, då från Nadjas lägenhet ;) hahah.

Stora vovvarna :) Sen låtsas vi inte om att jag ser ut som typ.. hej kom och hjälp mig x) hahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0