Shopaholic? :D

Jag och Sara har varit i stan :) Vi letade skor till Sara som hon ska ha på sin skolavslutning.. tror ni att vi hittade ngr? HAHA nej! Eller.. vi hittade faktiskt ett par.. i vällingby på hemvägen! xD HAHAH. Och det var alltså efter att vi sprungit runt i typ varenda skobutik vid hötorget och centralen xD ahhah. Komiskt? Jao det tkr jag iaf :P hahaah.
Men, men.. det var iaf mysigt och jag hittade dessutom ett par shorts på H&M som jag köpte :D dem är mkt fina jao! Plus att jag köpte en kjol eller vad fan man ska kalla det till syster :P Tänkte att joo jag är snäll idag så hon fickd et av mig :) På Gina hittade jag en SUPERsnygg klänning! :O Var tvungen att prova den och blev helt kär direkt! Trodde den kostade 199 men icke, 499 kosta den :/ Snåla jag blev ju lite skeptisk då.. men tänkte att fan det är inte ofta man hittar ett plagg man blir helt kär i.. så jao jag köpte den! :D Älskar den jao! :)
Jaaa och så var det så irriterande för när vi kollade efter skor i stan så provade jag inga, eftersom jag fick för mig att nej jag skulle inte köpa ngr :P Men när vi var i v-by så provade jag såklart, och blev totalt kär i ett par skor! 299 kostade dem, men fanns självklart inte i min storlek -.-' Vet dock att vi såg dem i stan så ska åka dit med Alex efter jobbet på tisdag eftersom jag slutar klockan tre då :) Hoppas som fan att dem finns då!


Kommentarer
Postat av: Nadja

Så är det väl alltid att man hittar saker på hemmaplan. Skit snygg klänning, passar dig klockrent så förstår att du köpte den ;) kram

2010-06-06 @ 17:51:28
URL: http://zkrubel.blogg.se/
Postat av: Anonym

ooooooooooooh, fin klänning :D

2010-06-08 @ 10:45:14
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0