Sega söndagar

Hade filmkväll igår med Alex :) Vi såg på massa filmer och gick inte och la oss förrän vid halv 3. Skitbra.. hahha. Kmr vara jätte trött imorrn, och på tisdag (då öppnar jag) och sen även på onsdag då jag inte ens vet hur många timmar jag kmr ha sovit. Jag kmr döö ;D hahah. Orkar inte jobba denna vecka, men vafan, det är bara att hålla ut för detta är sista veckan.. sen är det semester! :D

Så idag är det söndag, och som vanligt på söndagar så känner man för att inte göra ngt. Men jag har saker att göra. Jag och Alex ska in till Hötorget.. och förhoppningsvis kmr jag hem med en söt sak.. :D och sen ikväll ska jag på bio med Ronja och Danne :) A-team ska vi se, så hoppas den är bra x)

Jag vet att jag är dålig med att lägga in bilder för tillfället, men ska försöka lägga in lite bilder senare under dagen eller kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0