minus och plus

- Jag har ont i ryggen.
- Jag är trött som satan (men det kanske är bra också? ;D)
- Jag hann inte svara på alla rollspel jag ville svara på.
- Jag hatar att man typ inte ser när msn blinkar..

+Lost börjar snart!
+ Jag ska äta glass till det :D (eller milkshake om jag hittar en mixer ;D)
+ Efter Lost kan jag gå och lägga mig.
+ Jag jobbar bara till 3 imorrn!

Sen tänkte jag också passa på och säga att jag hatar den vanliga ":)" msn smilisen! Är det bara jag som tkr den ser så sjukt jävla ironisk ut? :O jag tål den inte, och använder jag den ngn gång så bör ni fundera över ifall jag är ironisk eller om jag bara råka trycka fel ;D hahaha! Usch för den x)


Kommentarer
Postat av: Rose

Den är överskattad!

2010-06-24 @ 10:17:02
URL: http://lillagris.blogg.se/
Postat av: Nadja

Hoppas du trivs bra hemma hos oss :) & att du hittade knappen pa musen. Pussa katterna fran oss. Hoppas du kunde lasa upp balkongen oxo haha. Massa kramar <3

2010-06-24 @ 12:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0