Måndagar = flum.

Jag fryser och är trött, men bortsett från detta så mår jag bra. Msn funkar idag, självklart att det gör det när jag egentligen inte riktigt är på humör för det. Tragiskt jag vet, man ska alltid vara på humör för msn :O hahah. Sitter iaf och funderar på ifall jag ska orka resa mig upp och stänga fönstret.. eller om jag ska sträcka mig efter en filt.. hahah, svårt val jag vet ;P

Att jobba idag gick bra, var lite flum bara och jag fick typ asont i benen efter promenaden :O stört. Men, men.. stängde med Bella och vi har alltid roligt ;P
Kom hem och så hade brur min fixat mat, då blev man glad :) Gott var det också!
Men, men.. har inte så mkt mer att skriva. Ska väl svara på lite roll och senare blir det väl lite tittande på 2 and a half men. Blir tidigt i säng eftersom jag öppnar imorrn :P


Min älskling! <3 Så grymt underbar hund jao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh, vilken FIN labbe!

2010-06-22 @ 13:50:22
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0