Lördag

Dagen igår var lång, så kanske var det tur att det inte blev ngn utgång? ;P Var ju sugen på det men senare blev jag bara tröttare och tröttare ;D Dessutom finns det ännu fler plus med att det inte blev ngn utgång. 1. Slösade inte bort massa pengar x) och 2. Sov hemma så behövde inte ta energi till att åka hem idag ;D skönt att vakna i sin egen säng jue! :D

Nu idag har jag tillbringat morgonen med att ligga på balkongen och solat :D med musik i öronen och typ.. halvsovit ;D skönt! Nu tänkte jag iaf gå in på Ez och fixa och senare ska jag och brur upp till v-by för att köpa mat att grilla ikväll :)

Visst ja! Blev också inbjuden till Dannes studentmottagning på fredag :) Jobbar dock till 18 då, men ska fråga om jag kan byta med ngn så jag öppnar då ;D haha.

Ronja och My! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0