Kattvakt jao!

Jag kände för att gråta för ett lite tag. Men sen blev det bättre, även om jag inte är helt säker på att det är som vanligt än. Det märker vi. Mår iaf lite bättre nu.

Sitter hemma hos Nadja i min ensamhet. Eller ensamhet.. katterna är mitt sällskap :) Sitter dock överlutad över bordet så får typ kramp i ryggen, får skärpa mig ;D haha, typ ta datan i knät eller ngt. Det är det som är det bästa med bärbara datorer ;)
Känns lite udda att sitta här och typ.. här ska jag bo en vecka, men jag tror det tar ett litet tag innan man vänjer sig ;P hahha. Men okej, snart ska jag se på lite 2 and a half men :) Känns iaf skönt att det bara är imorrn och sen 3 timmar kortare på torsdag på jobbet ;P midsommar är röd dag! Sånt gillar vi ;D hahha. Även om jag älskar vovvarna och mitt jobb så ska det bli skönt att vara ledig, sovmorgnar och vända dygnet ja tack! :D hahah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0