It´s a long way home

Well just nu sitter jag här i Sigtuna och väntar ut tiden. Ska med bussen som går 20 över, sen ska jag åka kommunalt i typ 2 timmar innan jag är hemma. Yey :D hahah. Men så är det. Det var iaf roligt igår, även om jag kanske kände en viss irritation över vissa småsaker. Hahah. Men, men. Det var roligt och jag har tillbringat morgonen åt att se på Sherlock Holmes, den var faktiskt väldigt bra! :) Får se när nästa inlägg kmr, eftersom jag typ kmr komma hem, äta och sen ska jag, syster och brur hem till Alex och spela wii :P men nee, nu ska jag springa på toa och sen måste jag väl börja röra mig så smått mot bussen.

Kommentarer
Postat av: jessan

Sherlock är bäääst!:D

2010-06-12 @ 16:13:33
URL: http://jordentilljessica.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0