I only wanna have a good time

Idag har jag haft fullt upp. Jag och Aelx var ute på äventyr i värmen. Letade efter en speciell minipc. Den fanns inte i Hötorget, så vi åkte till Bromma och köpte den där! :D Så nu har jag en söt liten minipc! Grymt fin! Me like :)
Sen så var vi hemma hos honom ett litet tag och fixade lite med datan innan vi åkte till brommaplan för att sedan gå och kika in hans lägenhet. Den var väldigt fin jao! :) Det blev ett kort besök, och efter det åkte jag hem till Nadja, gav katterna mat och har själv ätit, och snart ska jag ut och åka igen ;D Blir som sagt bio med Ronja och Danne :) Kmr väl komma hem sent, det suger. Men bättre vara social under kvällen än att sitta här själv ;P eller okej.. har ju alltid katterna som sällskap, men ändå 8) hahah.

Och så lite bilder från i fredags, samt på min minipc ock katterna :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

när ett sånt där monster till hunds matte/husse kommer så typ skiner man upp och skriker av lycka inombords, typ, "yes han ska hem!!" haha ^^

2010-06-29 @ 09:54:27
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0