Home sweet home

Är hemma just nu. Gick hit för att tvätta och typ städa lite så :) hahha. Blir kvar här tills ikväll då jag går tillbaka till Nadja. Blir troligtvis filmkväll med Alex då också x) Fick igång dvdn imorse så det funkar iaf ;) hahah. Annars så är ju Alex typ sjukt mkt mer teknisk än vad jag är xD hahah.

Iaf, midsommar detta år var asbra! Vi grillade och hade det mys och efter det stack vi till Grönan! :D Hade riktigt roligt och åkte dessutom Pop expressen som jag annars aldrig har åkt ;P har ju alltid varit så rädd för att jag ska må illa av den. Fastän jag inte ens har lätt för att må illa ;D Men, men.. har man lätt spyfobi så har man. Den avr iaf hur rolig som helst! :D Superrolig kväll, synd bara att Ronja och Danne inte var med, då hade den säekrt blivit ännu roligare :) Hoppas iaf på att kunna träffa dem imorrnkväll, vi får se hur det blir med det :P
Men ahh, jag tog ngr bilder igår under grillningen, men glömde ju mitt minneskortusb (eller vad fan det heter xD) hemma hos Nadja, så vi får väl se om jag orkar lägga in lite bilder ikväll ;P hahah. Nu tänkte jag svara på lite roll innan jag tar tag i dammsugningen :P hahah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0