Gott och blandat

Det får lov att bli ett kort inlägg för jag ska se klart Top Model har jag bestämt mig för :) Drömde konstiga drömmar inatt och var astrött när jag vaknade.
Var typ en underlig dag idag, det kändes typ som om vi bara flummade runt på jobbet idag ;P lite roligt sådär. Sen så förstår jag inte hur man inte kan förstå att en valp inte säger till när den är kissnödig..
Såg massa studentflak när jag åkte hem.. fyfan usch vad dem lät :O HAHAH skoja. Jag typ.. "VILL OCKSÅ! :O" hahah ;P Tänkte tillbaka på förra året, fan härligt det var! Men okej, nu har nog Top Model laddat klart så nu ska jag se dem två sista avsnitten, sen får vi se om jag orkar med Ez eller om jag kör vidare med 2 and a half men ;P hahah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0